Oproti minulým rokům v tichosti a bez velkých gest odstartovala speciální kampaň pro play-off, která má nabudit všechny fanoušky místního klubu. Kdo hledá složité aranžmá, kostýmy a převleky, bude zklamaný. Letošní kampaň je hlavně o pocitech, o emocích, o vzpomínkách a o víře. Víře ve svůj tým, své spoluhráče, fanoušky. Víře ve své schopnosti. „Letos jsme se vydali cestou zdánlivě jednoduchého designu, ale silné emotivní myšlenky. V každém, kdo se okolo chomutovského hokeje pohybuje, chceme probudit víru ve společný úspěch,” říká marketingový ředitel klubu David Dinda.
A právě slogan VĚŘÍM, se stal hlavním heslem celé kampaně. Kapitán Kraft věří síle fanoušků, obránce Palin zas tomu, že do Evropy nepřišel zbytečně. Trenér Sýkora věří svému týmu a forvard Petr Jíra klubu, který ho vychoval. Kapitán posledního chomutovského mužstva v nejvyšší soutěži, Jiří Růžička, již 38 let věří v návrat mezi elitu. Nad vším vtipně ční maskot Picaroon, který věří hlavně sám sobě. „Jde o emoce, ale zároveň o zábavu. Proto jsme si u Picaroona dovolili celou kampaň odlehčit, abychom ukázali, že v průběhu play-off chceme diváky především dobře bavit,” vysvětluje Dinda.
Základní prvky kampaně se již objevily na klubovém webu. Další aplikace budou přibývat v následujících dnech. Fanoušky by slogan VĚŘÍM měl zasáhnout uvnitř arény i mimo ní. Připravuji se billboardy a bannery na speciálních věžích jako tomu bylo v minulém roce. Do schránek by brzy měly doputovat reklamní letáky s přesným rozpisem utkání play-off. „Motiv chceme samozřejmě přenést do interiéru arény, takže se s největší pravděpodobností výrazným způsobem objeví hned po vstupu do haly. Něco v podobném duchu proběhne před každým duelem také na kostce nad ledem. Myslím, že si v tom znovu každý najde to své.”
Čtvrtfinále play-off startuje již toto pondělí. Soupeřem domácích je těžký soupeř z Havlíčkova Brodu. Úvod každé série, do které se Piráti probojují, začne ve slavnostním duchu. Po české národní hymně, vhodí čestnou buly vždy jeden z bývalých hráčů chomutovského hokeje.