DOROST - reportáž

Bodová série dorostu pokračuje: Piráti v prodloužení přetlačili Šumperk z východu

Napsala 30.09.2023 Kateřina Kundertová
Piráti v šestém kole dorostenecké ligy poprvé přivítali soupeře z protější skupiny a proti Šumperku prodloužili bodovou sérii, kterou táhnou už od začátku ligy. Chomutovu vyšla první třetina, ve které se prosadil poprvé v sezóně Ivan Karjakin a následně zvýšil vedení Josef Chládek, jenž je nejlepším střelcem svého týmu. V prostřední třetině během situací v nestandardním počtu hráčů na ledě srovnal David Burda, který pro Mladé Draky uloupil bod. Ten bonusový získal po pětatřiceti vteřinách nastavení domácí kapitán Marek Malcovský.
6.kolo so 30.9.2023
CHM
3:2p(2:0, 0:2, 0:0)
MDS
Chomutov
Civiš — Matýšek, Havlík, Pokorný, Heller, Procházka, Malcovský, Kříž — Jáchym, Chládek, Karjakin, Kharboutli, Nastoupil, Horák, Čermák, D. Beran, Váňa, Peksa
Mladí Draci Šumperk
Zavoral — Kočara, Březina, A. Burda, Nemrava, Jurka, Voráč — Březina, Fiala, Končický, Žovinec, Vlček, Zahálka, D. Burda, Pazourek, Haas, Votroubek, Augustin

Branky a nahrávky

Chomutov
5. Karjakin (Horák, Váňa), 16. Chládek, 61. Malcovský
Mladí Draci Šumperk
32. A. Burda (Pazourek), 40. A. Burda (Fiala, D. Burda)

Statistiky

Vyloučení
4:4
Využití
0:1
V oslabení
0:1
Diváci
50
Rozhodčí
Jaroš – Goltsch, Grunt

Ohlasy trenérů

Petr Jíra (Piráti Chomutov): „Odehráli jsme výbornou první třetinu, ale byla škoda, že se nám nepovedlo dát víc než dva góly. Do desáté minuty druhé třetiny jsme měli utkání jasně v rukou, ale potom jsme začali zbytečně faulovat a nepovedli se nám dvě přesilovky. Navíc nám soupeř dal v naší druhé přesilovce na 2:1 a tím se chytnul, když my jsme upustili od naší hry. Třetí třetina už pro nás nevypadala dobře, byli jsme nervózní na kotouči a dostali jsme se zpátky do toho až šest minut před koncem, od kdy jsme si vytvořili tlak. Bohužel už se nám nepovedlo dát gól v základní hrací době, ale jsme rádi, že jsme se prosadili v nastavení a vzali druhý bod.“