Aktuální zprávy

Do nové sezóny se zbrusu novým klubovým automobilem

Napsal 04.09.2007 David Nováček
C h o m u t o v - Nejen s několika novými tvářemi na ledě, ale i se zbrusu novým klubovým vozidlem na silnicích vstoupí chomutovští hokejisté do nové prvoligové sezóny. Včera bylo oficiálně představeno klubové vozidlo Hyundai H1 Van, které zcela jistě upoutá každého, kdo se s ním na silnici střetne. Dodávka se totiž oblékla do klubových barev a zdobí ji velice atraktivní hokejový design. Brzy se tedy v ulicích města a nejen tam budete moci setkat s Lubošem Horčičkou nebo Radkem Šípem v nadživotní velikosti.
Klubu se tedy daří nejen po sportovní stránce, ale po letech nulové reklamy se postupně zlepšuje i image oddílu. "Dříve tvořili hokejové vedení jeden, dva lidé. O nějakém marketingu nebo reklamě neměli sebemenší potuchy a tak bylo logické, že jim sportovní oblast zabrala mnoho času a ničemu dalšímu už se věnovat nešlo," ohlíží se marketingový manažer klubu David Dinda do minulosti. Za poslední dva roky se však mnohé zlepšilo. "Tak určitě se i věci okolo marketingu posunuly kupředu. Postupně se nám podařilo sladit klubový design, přinesli jsme do ulic hokejové billboardy, vydáváme jeden z nejlepších klubových magazínů v republice, úzce spolupracujeme s několika rádii v regionu atd."

Letošní sezóna přináší další novinku v podobě zbrusu nového klubového vozidla. "My jsme o dodávku usilovali již delší dobu a jsem rád, že od letošní sezóny budeme spolupracovat s autosalónem KŠV, který nám dodávku Hyundai poskytl. Hned poté jsme připravili kompletní polep tak, aby nám sloužila nejen jako užitkové auto, ale zejména také jako dobrá reklama. A myslím, že výsledek je perfektní. Rozhodně se za autem na ulici otočíte," říká David Dinda. Mimochodem pravě jeho grafické studio celý design připravilo. "Ano, to je naše velká výhoda. Mimo práci v hokeji, což je pro mě jeden velký koníček, se zabývám a živím reklamou, takže je to opravdu z naší firemní dílny. Odpadají nám tak složité diskuse s cizí reklamní agenturou a navíc věci pro klub děláme víceméně zadarmo. Významnou měrou se na designu auta podílel můj kolega Josef Burant."

A co dalšího v oblasti marketingu přinese následující sezóna? "Znovu o kousek prohloubíme výbornou spolupráci s hypermarketem Globus, přineseme benefity pro všechny fanoušky. Pro permanentkáře pak ještě něco navíc. Samozřejmě se budeme snažit o další novinky i v průběhu sezóny. Nejpozději v průbehu dvou měsíců bychom rádi představili i nové internetové stránky."

Velký marketingový a reklamní přelom by měl přijít s výstavbou nového stadionu. "O novém stadionu se není potřeba bavit. Tam je to úplně jasné. Středem celého sportovního marketingu je dneska divák. Současný stadion samozřejmě komfort našim divákům nepřináší a nějaké akce pro fanoušky jsou značně omezené. S novým stadionem bude situace úplně jiná, budeme moci vylepšit systém vstupenek, zavedeme rodinné vstupné a další novinky. Se zavedením videokostky výrazně zlepšíme i doplňkový program pro fanoušky. Už nyní mám v hlavě mnoho věcí a novinek, které bych na stadion rád přinesl," uzavírá výhled do budoucna Dinda.

Pokud nenastane žádný problém kopne se v kasárnách ještě letos. Včera to řekla i primátorka města Ing. Ivana Řápková na setkání partnerů KLH Chomutov. "Těm, kdo chtěli výstavbu stadionu znemožnit se to nepovedlo. Nyní vypíšeme výběrové řízení na realizátora stavby a když to půjde dobře, tak ještě letos kopneme. Jinak se práce naplno rozjedou na jaře. Do poloviny roku 2009 by pak chomutovští hokejisté měli hrát v novém.