čtvrtek 23.5.
Piráty čeká deset přípravných duelů, tentokrát pouze s českými soupeři včetně Kladna
Společnost KLH Chomutov, a.s., zabývající se sportovní činností, nabízí pozici asistenta / asistentky managementu v mladém, dynamickém kolektivu. Náplní práce bude v první řadě administrativní podpora vedení společnosti a jednotlivých oddělení, obchodní korespondence, dokumentace, denní agenda. Nástup možný od června, případně července 2008.
Požadujeme: - SŠ vzdělání - uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, obsluha internetu) - řidičský průkaz sk. B výhodou - komunikativnost, svědomitost, příjemné vystupování - spolehlivost, přesnost, flexibilitu - vhodné pro absolventy Nabízíme: - zázemí ambiciózní společnosti s dlouholetou tradicí - adekvátní platové ohodnocení s možností bonusové složky - různorodou, zajímavou práci v mladém kolektivu - práci na hlavní pracovní poměr - pitný režim
Pokud Vás tato nabídka oslovila, zašlete nám, prosím, Váš strukturovaný životopis v českém jazyce na e-mailovou adresu: dinda@klhchomutov.cz. Foto výhodou. Všechna Vaše data jsou považována za důvěrná. Odpověď od nás obdržíte do 10-ti dnů. Děkujeme Vám a těšíme se na případnou spolupráci.