středa 17.4.
„Nečekal jsem to, ale dělal jsem maximum,“ popisuje Vít Seemann návrat ještě v play-off
Při srovnání byla vynechána divácká čísla ze zápasů proti Ústí nad Labem a brněnské Kometě. "Jednoduše proto, aby nám nezkreslovala srovnání, protože na tyto soupeře by samozřejmě přišlo více diváků i v jiném čase," informuje marketingový manažer David Dinda. Listopadový průzkum tedy přinesl očekávaná čísla, návštěvnost se výrazně nezvyšuje ani nesnižuje s posunem času začátku. Klub ovšem nevylučuje, že v budoucnu se ještě časem začátků domácích zápasů bude zabývat. "Určitě to pro nás není zcela uzavřená záležitost. O počtech diváků rozhoduje v první řadě kvalitní podívaná a je pravdou, že zrovna v listopadu ji nebylo mnoho." Nicméně v letošní sezóně se již čas měnit nebude.