Aktuální zprávy

OTEVŘENO! Nový pirátský fanshop praskal od úvodních minut ve švech!

Napsal 21.01.2012 David Matula
C h o m u t o v - Trochu symbolicky se dvacátého ledna ve dvacet hodin otevřel nový fanshop Pirátů Chomutov. A aby těch „dvacítek“ nebylo málo, tak na celý sortiment platila až do půlnoci dvacetiprocentní sleva. Více jak půlhodiny před otvírací dobou již několik nedočkavců stepovalo před prosklenými dveřmi vedoucími k fanshopu. Při otevření se již utvořila několikametrová fronta a pořadatel stojící u vstupu do prodejny, musel nával korigovat.

Během první hodiny prošlo obchodem zhruba sto padesát lidí, přičemž fronta před obchodem zůstávala od otevření i po deváté hodině stále stejná. Celkem potom navštívilo první den provozu pirátský fanshop zhruba pět set lidí. „Vzhledem k dosavadnímu prodeji a celkové poptávce nových suvenýrů jsme úvodní nával očekávali, ale výsledný počet lidí, mě první den provozu opravdu mile překvapil,“ říká s úsměvem marketinkový ředitel klubu David Dinda.

Původně měl být fanshop v novém kabátě již v provozu, avšak technické nedodělky otevření posunuly až právě na dvacátý lednový den. „Na fanshopu jsme pracovali několik měsíců a původně jsme jej chtěli spustit ještě před Vánocemi. Vybavení fanshopu ale nebylo zcela dokončeno, a tak jsme otevření museli posunout,“ přibližuje David Dinda.

Nový Pirátský fanshop
Své místo mají v nové prodejně i retro věci.

Na novém hávu prodejny pirátských suvenýrů se podílel jak sám David Dinda, tak zejména reklamní agentura SOPKO ADVERTISIGN, která je též autorem pirátského loga, či dětmi oblíbeného maskota Picaroona. „Design obchodu jsme dávali společnými silami dohromady, přičemž nad některými věcmi jsme seděli i několik hodin,“ prozrazuje šéf klubové komunikace.

Samotná příprava, realizace, či konečné práce přímo na místě stály mnoho úsilí, konečný výsledek však stojí za to. Pochvalně se konec konců vyjadřovali i sami fanoušci Pirátů Chomutov, kteří vždy s nějakými suvenýry opouštěli prodejnu. „Fanshop je velmi povedený, osobně se mi hodně líbí. Široký výběr, hezký design prodejny, opravdu tvůrce chválím,“ řekl fanoušek Martin, který ve své černé nákupní tašce odnášel domů šálu s tričkem.

„Na celou výrobu vnitřního vybavení dohlížel klub i agentura. Pravidelně jsme jezdili na kontroly do truhlářské dílny, aby vše dopadlo podle představ. Na stadiónu potom na samotné instalaci, vybalení zboží, přípravy pokladního systému a dalších věcí pracoval tým lidí, kterému bych chtěl poděkovat za dobrou práci. V poměrně krátkém čase jsme zvládli vše připravit tak, že i přes velký počet nakupujících nedošlo k žádnému problému,“ těší Davida Dindu.

V samotném fanshopu naleznete také několik žhavých novinek. Jednou z nich je i luxusní mikina, jejíž cena sice není nejnižší, nicméně i tak si našla hned v několika případech své první majitele. Například otec se synem brali oba po jedné. Své místo v novém pirátském obchodě našly i retro produkty. A tak je možné zakoupit například trička či šály se starým logem chomutovského klubu. Veškerý sortiment dle požadavků potom zpracovává firma Atletico, s kterou klub spolupracuje již několikátou sezónu.

„Na vzájemnou spolupráci si nemohu stěžovat. S dodavatelem jsme neměli prozatím za několik let spolupráce nejmenší problém. Na provedení máme velké požadavky a Atletico nás prozatím nikterak nezklamalo a vychází nám v našich požadavcích maximálně vstříc,“ ujišťuje David Dinda.

Nový Pirátský fanshop
Při takovéto akci nemohl chybět ani Picaroon. Děti se od něho prakticky nehnuly.

Na otvírání pochopitelně nechyběl ani chomutovský maskot Picaroon, a tak se chvíli co chvíli okolo fanshopu ozývalo dětské volání „Picaroone.“ Malé ratolesti se pochopitelně s maskotem fotily před reklamním bannerem, či s ním na chodbě stadionu dováděly. Našel se i klučina, který si nechal zakoupenou fotku Picaroona podepsat.

Zcela pochopitelně tak byl velký zájem i o malé plyšové Picaroony, kteří z pultu za večer zmizeli prakticky do jediného. „Den před otevřením jsme přivezli další várku plyšáků a do hodiny nezbyl téměř jediný,“ prozradil Dinda, který také přiblížil výrobu avizovaných dresíků pro výměnu na samotném plyšákovi. „Na náhradních dresech se pracuje, v prodeji by měly být někdy v průběhu února.“

Za celý večer se potom vůbec nejvíc prodalo pletených šál, z celého sortimentu se potom prodal vždy minimálně jeden kus! Celková tržba za úvodní čtyři hodiny provozu rozhodně nebyla zanedbatelná. Pokud bychom výsledné číslo zahalili do matematické úlohy, zněla by asi následovně: každou minutu proběhl nákup zhruba za 400 korun. Pro vás, kteří jste nestihli zakoupit to, co jste chtěli, má marketingový ředitel klubu David Dinda dobrou zprávu. „Na skladě máme zboží dostatek, v pondělí budeme dělat objednávku toho chybějícího,“ ujišťuje závěrem.

×
Dnes v 18:00 | Jun.
VHK ROBE Vsetín
Piráti Chomutov